Album Cover with 13arts

Today I'd love to share with you photo album with decorated by me cover :)
Few days ago I made a card with 13arts His & Hers collection and this album is inspired with the card.
It never happened to me before that I was inspired with my own project :)

Moja dzisiejsza inspiracja to album na zdjęcia z ozdobioną przeze mnie okładką :)
Kilka dni temu zrobiłam kartkę z kolekcji 13arts His & Hers i właściwie ta kartka zainspirowała
mnie do zrobienia albumu :) 
nigdy mi się jeszcze to nie przydarzyło aby zainspirowała mnie moja własna praca :)



 I wanted it to be romantic and rich in color.
Chciałam aby była romantyczna i miała wyraźny kolor.

All chipboard elements used are from Scrapiniec. Leaf die from Rosy Owl :)
Wszystkie użyte tekturki są ze Scrapińca :) Listki od Rosy Owl :)
 I have created coloured texture paste by mixing modelling paste with shiny powder (see video)
Stworzyłam pastę strukturalną o ślicznym złocistym kolorze mieszając pastę modelującą z shiny powder (zobacz filmik)

Dziękuję :) Thank you!!!

  

  

   
   
  

9 comments

  1. Jest przepiękny. Kolorki są fantastyczne.

    ReplyDelete
  2. Fantastyczny! Boskie kolory!

    ReplyDelete
  3. Absolutely stunning!! The texture and layers are amazing!! The colors are gorgeous!! Love it!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    ReplyDelete
  4. Gorgeous. Texture is fantastic.

    Marjeta

    ReplyDelete
  5. Piękna! Miałam pytać o tekst, ale już wszystko wiem. Pasta wyszła genialnie :)

    ReplyDelete
  6. Przepiękny, bogato zdobiony album :)

    ReplyDelete

Dziękuję za poświęconą chwilę i dobre słowo.
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!