Last post for Studio75

hi :)
Today I'm saying goodbye to Studio75 Design Team.
I've been on the team for few years :) and it was a fantastic time!
Thank you so much Aneta for giving me an opportunity to be a part of the team.
It's not my last inspiration for Studio75 tho! I still will be using Studio75 products which you
will be able to see on Scrap & Craft blog and social media :)

Dziś żegnam się z Design Team'em Studio75.
Inspirowałam Was przez kilka ostatnich lat i to był fantastyczny czas!
Bardzo dziÄ™kujÄ™ Anecie, że daÅ‚a mi możliwość bycia częściÄ… tego teamu. 
To oczywiÅ›cie nie jest moja ostatnia ispiracja dla Studio75 i nadal bÄ™dÄ™ te produkty używaÅ‚a
a Wy będziecie mogli prace z nimi oglądać na blogu Scrap & Craft.


 Studio75 had many beautiful paper collections but and I have my 2 fav:
 Lavender Morning and Alice's Dreams
Here I made a collage of cards with those two collections :)

Studio75 miaÅ‚o wiele piÄ™knych kolekcji papierów ale ja mam swoje 2 ulubione:
Lavendowy Poranek i Marzenia Alicji
ZrobiÅ‚am takie zestawienie kartek z wykorzystaniem tych wÅ‚aÅ›nie papierów :)
Thank you! Dziękuję!

5 comments

  1. Wow, your cards are stunning!! The layers and details are spectacular!! And the collage of projects is amazing!! Love them all!! Have a great weekend!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    ReplyDelete
  2. Fantastyczne prace! A papierki rzeczywiście śliczne. Zachwycają swoją kolorystyką :)

    ReplyDelete

Dziękuję za poświęconą chwilę i dobre słowo.
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!