Background / Tło

Hi everyone :)
I have a pleasure to run new challenge on 13arts blog, also I created the challenge theme.
I'll ask you to create a background for your project.
There is so many ways to make your own background, you could use paints, sprays, stencils
with texture paste, stamps or even draw something :)
My simple 3 ideas you can see on the photo, in your projects you can use colors from picture
but it's not necessary :)

Mam przyjemność poprowadzić dla Was nowe wyzwanie na blogu 13arts i ja także jestem pomysłodawcą wyzwaniowego tematu :)
Tym razem proszę Was o stworzenie pracy, której tło sami przygotujecie!
Jest wiele sposobów na stworzenie tła np do kartki, można wspomóc się farbami, mgiełkami, maskami i pastą strukturalną, stemplami 
czy nawet coś samodzielnie narysować :)
Moją propozycje na 3 różne tła zrobione szybko i w łatwy sposób 
możecie zobaczyć na zdjęciu w wyzwaniu możecie wykorzystać kolory z zdjęcia, 
ale nie jest to konieczne :)
My first idea was to create 3 cards with my backgrounds but I used all 3 on 1 card :)
Color on my backgrounds was created with Ayeeda Mists.

Miałam zrobić 3 kartki z moimi tłami ale wyszło tak, że wszystkie wykorzystałam na jednej :)
Kolor na nich uzyskałam przy pomocy mgiełek.
Background on the right on the photo above I used whole, half of the one on left 
and I have cut out a swirly heart from the middle one.
I have stuck everything together creating the base for the card.

Tło po prawej na zdjęciu powyżej wykorzystałam w całości, połowę tła po lewej 
a ze środkowego wycięłam zawijaskowe serce 
i skleiłam wszystkie razem tworząc podstawę kartki.
Thank you! / Dziękuję!

HUGS XX

Products from 13arts store:

5 comments

Dziękuję za poświęconą chwilę i dobre słowo.
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!