Foamiran Flowers Workshops in Ireland

Hi :)
Last weekend I was invited by Foamiran Ireland 
to run foamiran flowers workshops in Ireland. 
This was a truly amazing weekend for me! 
I have met wonderful people and I've seen magic places :)
Agnieszka who is the owner of Foamiran Ireland always take care of every detail!
Look how beautiful is her shop:

Ostatni weekend spędziłam w Irlandii, gdzie prowadziłam warsztaty robienia kwiatów z foamiranu.
Zostałam zaproszona przez Agnieszkę i Foamiran Ireland.
To był niesamowity weekend!
 PoznaÅ‚am wspaniaÅ‚ych ludzi i zobaczyÅ‚am niesamowite miejsca :)
Agnieszka, która jest wÅ‚aÅ›cicielem Foamiran Ireland dba o każdy szczegół i roztacza mnóstwo 
pozytywnej energii wokól siebie.
Zobaczcie jak piękny jest jej sklep:







 Me and Agnes :)
Ja i Agnieszka :)
 Few photos from the workshop:

Kilka zdjęć z warsztatów:


 I want to THANK everyone who joined me, 
I hope you have had a good time and learned something useful :)

DZIĘKUJĘ wszystkim, którzy przybyli!
Mam nadziję, że spędziliści miło czas i dowiedzieliście się czegoś użytecznego :)


 Little gifts for my lovely students:)

Prezenciki dla uczestniczek :)
 Beautiful flowers made by my talented students!! 
Some people made their first foamiran flowers ever!

PiÄ™kne kwiaty stworzone w trakcie warsztatów, niektóre zrobine przez osoby, które nie miaÅ‚y wczeÅ›niej kontaku z foamiranem! 











 I came home with loads of positive energy!
Thak you Agnieszka, Przemek, Marta Wojtek i Ola for those few wonderful days <3

WróciÅ‚am peÅ‚na pozytynej energii! 
Dziękuję Agnieszka, Przemek, Mart , Wojtek i Ola za ten niezwykły czas <3
 Marta I'm so proud of YOU!!!
Marta jestem z Ciebie najbardziej dumna!!
and the last photo I promise :) my suitcase full of lovely goodies from the store <3

ostatnia fotka obiecuje! Cuda, które przywiozłam ze sobą! <3

Thank you!!!!
HUGS XX


2 comments

  1. Ogladam i podziwiam i sie zachwycam...ja też chcę !!!:)

    ReplyDelete
  2. Ależ pięknie było! I tyle cudowności przywiozłaś :)

    ReplyDelete

Dziękuję za poświęconą chwilę i dobre słowo.
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!