Summer with Lemoncraft / Lato z Lemoncraft

Hi :)
During the Summer I'll be inspiring you with Lemoncraft :)
On the Lemoncraft blog we have for you Summer challenge!
Every week there will be inspirational video from me and from my crafty friend :)
Wonder who is that person? You will find out next week!
Theme for the first challenge is 
Back in time
and I have created romantic card with a box:

W ciągu lata będę inspirowała Was razem z Lemoncraft :)
Na blogu Lemoncraft mamy dla was letniÄ… zabawÄ™! 
Co tydzień ja i moja koleżanka będziemy miały dla Was filmiki inspiracyjne :)
Zastanawiacie się kim est ta druga osoba? Dowiecie się już za tydzień!
Temat pierwszego wyzwania to
Powrót do przeszłości
ja przygotowałam romantyczną kartkę w pudełku:

 Chipboard elements are form Scrapiniec, flower made out of foamiran :)
Tekturkowe elementy są ze Scrapińca a kwiatek wykonałam z foamiranu :)

 here is the video for you:


a tu filmik po Polsku dla Was:


Thank you so much! I hope you will join the challenge!!!
Dziękuję serdecznie i mam nadzieję, że dołączycie do zabawy!!!

Products used:
House of Roses: https://lemoncraft.pl/shop/en/89-house-of-roses-collection
Tiny Miracles: https://lemoncraft.pl/shop/en/264-tiny-miracles-collection
Heart Painted: https://lemoncraft.pl/shop/en/116-heart-painted-coll

6 comments

  1. Prześliczna karteczka :)

    ReplyDelete
  2. Emilia świetne masz te kartki! :) Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych blogów!

    ReplyDelete
  3. Hello Emilia, I would like to know where I can find the wooden lattice you use on your card please. I did a search but I can not find it. Thank you. I love your work!

    soniapascal31@videotron.ca

    ReplyDelete

Dziękuję za poświęconą chwilę i dobre słowo.
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!