Harmonica Card & Handmade Flowers

hi :)
I had a pleasure to create a card for a lady who was leaving her job after 20 years!
Harmonica card was perfect for the occasion so her friends could write little messages inside.

Miałam przyjemność wykonać kartkę dla kobiety, która odchodzi z pracy po 20 latach.
Jej przyjaciele z pracy chieli kartkÄ™, w której bÄ™dÄ… mogli zamieÅ›cić życzenia i podziÄ™kowania, 
kartka harmonijka okazała się do tego idealna.
 I'm sure it will be nice for Julie in a few years from now
 look at the card and read those messages again :)

Jestem pewna, że za kilka lat Julie z przyjemnoÅ›ciÄ… siÄ™gnie po kartkÄ™ i przywoÅ‚a wspomnienia
dzięki życzeniom umieszczonym na kartce.
 You know that my latest passion are handmade flowers?, I make most of the flowers for my cards 
and other projects. Here the big pink flower is mine :)

Wiecie, że mojÄ… najnowszÄ… pasjÄ… sÄ… rÄ™cznie robione kwiaty? WiÄ™kosć kwiatów do moich projektów i kartek wykonujÄ™ wÅ‚asnorÄ™cznie :) Tu duzy różowy kwiat jest mój :)
I've made actually quite a lot of those flowers recently:

Ostatnio trochę tych kwiatków narobiłam:



Thank you for visiting me :)
HUGS XX

5 comments

  1. lovely card and your flowers are awesome!

    ReplyDelete
  2. no no te kwiatuszki Twoje wyglÄ…dajÄ… jak primy sÄ… lekkie i delikatne

    ReplyDelete
  3. przepiękna karteczka a kwiaty są cudne :)

    ReplyDelete
  4. Wspaniały pomysł i piękna karteczka :)

    ReplyDelete

Dziękuję za poświęconą chwilę i dobre słowo.
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!