Candy winner

Hi :)
My latest candy is over so it's time to pick a winner :)
Thanks so much everyone for playing with me.
The lucky person will get the Rosy Owl dies set designed by me :)
and that person is:

Moja rozdawajka już siÄ™ zakoÅ„czyÅ‚a a wiÄ™c pora wylosować zwyciÄ™zce :)
Dziękuuę wszystkim, którzy dołączyli do zabawy.
Szczęśliwca otrzyma zestaw wyrjoników Rosy Owl zaprojektowany przeze mnie :)
i tÄ… osobÄ… jest:
#6 - Wiola_C 

Congratulations! please contact me:
Gratulacje napisz do mnie:

glossyladye@gmail.com

Thank you so much everyone :)
Dziękuję wszystkim :)

6 comments

  1. Nie wierzę własnym oczom! Bardzo, bardzo się cieszę, że szczęście uśmiechnęło się do mnie. Wykrojniki ogromnie mi się podobają i będą stanowiły świetny komplet z pinsencjami Rosy Dot, które właśnie zakupiłam. :-)
    Dziękuję i pozdrawiam. :-*

    ReplyDelete
  2. Gratuluję Wioletcie wygranej i wiem, że pięknie wykorzysta wykrojniki w swoich nowych projektach:). Jeszcze raz gratuluję zaprojektowanych wykrojników i dziękuję za zorganizowanie candy:). Pozdrawiam serdecznie:).

    ReplyDelete
  3. Dziękuję za zabawę,a zwyciężczyni gratuluję!

    ReplyDelete
  4. Gratulacje Wiola. Super zabawa dziękuję bardzo

    ReplyDelete
  5. Gratuluję Wioli, a Tobie dziękuję za zabawę :)

    ReplyDelete

Dziękuję za poświęconą chwilę i dobre słowo.
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!