Winter tags / Zimowe tagi

hi :) I love to make tags. I like the shape of a tag and for me it's always fun 
to decorate these little guys. I use them on gifts or give them instead of a card.

Uwielbiam robić tagi. Bardzo lubię ten kształt i zawsze to dla mnie świetny relaks
dekorowanie tych maluchów. Używam ich potem na prezenty lub daję zamiast kartki.

Today I'm sharing with you two winter tags for 13arts

Dziś pokazuję wam dwa zimowe tagi dla 13arts


 Most of the little bits used is left from last year Christmas cardmaking. blue flowers are my handmade flowers and I also used lovely chipboard elements from Scrapiniec.

Większość drobnych ozdób to pozostałości z zeszłego roku, niebieskie kwiatki wykonałam sama
i użyłam także cudnych elementó tekturkowych ze Scrapińca

You can find more 'tag' inspiration on 13arts blog :)

Po więcej 'tagowych' inspiracji zajrzujcie na bloga 13arts :)
Thank you !!
HUGS XX




6 comments

  1. Piękne są, takie delikatne w kolorach :) Mam kilka baz tagów, ale nie mam pojęcia jak je wykorzystać i tak siedzą. Nie tak jak u Ciebie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wykorzystuj wykorzystuj! Tagi po prostu kocham dla mnie to jak kartka :)

      Delete
  2. Przepiękne te tagi. Cudne dodatki wybrałaś i pięknie wszystko skomponowałaś :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję! tyle dobroci niepotrzebnie zalega w pudełeczkach, już dawno temu postanowiłam używać ozdób ktore kupuje :)

      Delete
  3. Hello!! I'am glad to read the whole content of this blog and am very excited. Thank you…
    ผลบอลพรีเมียร์ลีก

    ReplyDelete

Dziękuję za poświęconą chwilę i dobre słowo.
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!