Foamiran Flower Video Tutorial

hi :)
I'm here again today! with video tutorial for very simple foamiran flower which is great to use on Christmas and not only decorations :)
I've made many of those and used them on various projects:

witajcie ponownie dziś :) przychodzę z kursem na kwiatki foamiranowe, które świetnie się nadają
na świąteczne i nie tylko dekoracje :)
Zrobiłam ich już całkiem sporo i użyłam na różnych projektach:


Foamiran, stamens and othe flower making products you will find in 14 Craft Bar

 Foamiran, stamensy i inne produkty do robienia kwiatków znajdziecie z 14 Craft Bar


I do like them white but you can make any color you wish :)
here is the video tutorial for you:

Ja lubię je białe ale oczywiście możecie wykonać w dowolnym kolorze,
tu jest dla Was filmik (tylko po angielsku ale wszystko dokładnie widać )


I also have a tepmlate for you for the petal, to create flower about 6.5cm I've used petals about 4.5cm :) hope you will find it useful :)

Tu mam dla was kształt płatka, do stworzenia kwiatka około 6.5cm uzyłam płatków około 4.5cm,
mam nadzieję, że Wam się przyda :)

Are you in love with foamiran flowers?
 Be inspired and share your project with us on the Handmade Foamiran Flowers fb group:
Thank you!!!
HUGS XX




4 comments

  1. Очаровательные цветочки и работы с ними! Спасибо за видео МК!

    ReplyDelete
  2. Prześliczne, oszronione dekoracje:). Kwiaty super się prezentują:). Pozdrawiam serdecznie:).

    ReplyDelete

Dziękuję za poświęconą chwilę i dobre słowo.
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!