Foamiran Flowers & Giveaway

hi :) Many people asking me if I'm selling my foamiran flowers so I decided to do it :)
From today my flowers will be available in my ETSY store and this is a perferct occasion 
to give some away :)
Sporo osób pytało mnie czy sprzedaje swoje kwiatki foamiranowe, więc zdecydowałam się je 
sprzedawać. Od teraz moje kwiatki będą dostępne w moim sklepiku ETSY i jest to świetna
okazja aby jakieś rozdać :)

Of course foamiran and flower making products - 14 Craft Bar 
 You can win set of 6 foamiran flowers made by m:)  flower size is 5cm:

Do wygrania komplet 6 kwiatków z foamiranu, wykonanych przeze mnie, rozmiar kwiatka 5cm:
To be in please:
1. Become a follower if not following me yet.
2. Share this picture on your side bar on your blog with link back here.
3. Add your name below to linking tool.
4. No candy blogs please.

Aby wziąć udział w zabawie proszę:
1. Zostań obserwatorem tego bloga, jeśli jeszcze nie jesteś.
2. Udostępnij to zdjęcie na bocznym pasku na swoim blogu z linkiem tutaj.
3. Podlinkuj swoje imię poniżej.
4. Blogi tylko z candy będą usuwane.

If you do not want to wait to see if you are a winner you can buy my flowers HERE
Jeśli nie chcesz czekać aby do losowania zwycięzcy, możesz kupić moje kwiatki TU

Thanks a lot :)
HUGS XX


22 comments

  1. O jak cudnie juz stoje w kolejce :) choć pierwsza raczej nie wygrywa. Ale trzymam za siebie kciuki i może tym razem się uda :) A kiedy będzie losowanie? Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A no zapomniałam dodać ze losowanie 21 kwietnia :) trzymam kciuki, dziękuję!

      Delete
  2. Fantastyczne kwiaty! Na pewno będą cieszyły sie powodzeniem. Ja mam jeszcze kilka z poprzedniego rozdania, więc dam szansę innym. :-)
    Pozdrawiam Cię cieplutko!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeszcze masz? ale tamte były brzydkie, teraz już ładniejsze robię :D

      Delete
  3. I am a follower here but I don't have a blog! I hope I will still be eligible to win by leaving a comment! These flowers are gorgeous!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I'll have another giveaway on fb soon and Instagram :) thank you :)

      Delete
  4. Wonderful flowers. Love the soft colours.
    Thanks for the chance to win.
    Valerija xx

    ReplyDelete
  5. These flowers are stunning.I hope I can win theme even if I don't have a blog.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I'll have another giveaway on fb soon and Instagram :) thank you :)

      Delete
  6. I don't have a blog either, but your flowers are beautiful, as always. Jan D., Florida, USA

    ReplyDelete
  7. So beautiful and tender flowers!!

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. The best new of the month! Thanks, dear! Your flowers are amazing!!!

    ReplyDelete
  10. Your flowers are always gorgeous and I really enjoy and learn from your videos. I don't have a blog either but wanted to comment anyway.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I'll have another giveaway on fb soon and Instagram :) thank you :)

      Delete
  11. Kwiatuszki są prześliczne. Ktoś bardzo się ucieszy. Mam nadzieję że będę to ja. :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    ReplyDelete
  12. super kwiatuchy jak się nie skucić

    ReplyDelete
  13. Piękne kwiaty <3 zawsze się nimi zachwycam i często podglądam tutki na YT. Dzięki za szansę i cieszże się, że będzie można je kupić :) Pozdrawiam ciepło - Marlena

    ReplyDelete
  14. Prześliczne są! prawdziwe cukiereczki!

    ReplyDelete
  15. Ja te cudne kwiatki już gdzieś podziwiałam :) Są bajkowe !!!!!

    ReplyDelete

Dziękuję za poświęconą chwilę i dobre słowo.
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!