Paper Poinsettia Flowers Video Tutorial / Poinsecje z Papieru Kurs

hi :) how are you doing? I'm coming to share with you some of my paper flowers.

This time I was making paper Poinsettias which will go on my Christmas cards 
and other projects.
witajcie, jak się miewacie? Ja dzis chcę Wam pokazać papierowe kwiatki, jakie niedawno robiłam.
tym razem sÄ… to poinsecje, które przydadzÄ… mi siÄ™ gdy bÄ™dÄ™ robiÅ‚a Å›wiÄ…teczne kartki 
i inne projekty o tej tematyce :)




 All flowers created with Lady E Design Poinsettia & Winter Leaves die set :)
Wszystkie kwiatki zrobiłam z pomocą wykrojników Lady E Design - Poinsettia & winter Leaves



Watch my video tutorials to find out how easy these are to make!
Zobacz moje filmiki aby się przekonać jak łatwo je zrobic:





HUGS XX
Lady E



2 comments

Dziękuję za poświęconą chwilę i dobre słowo.
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!