Another Shabby Chic Card :)

Witajcie kochani :)
Wróciłam z wakacji i pokazuję Wam jasną, shabby chic kartkę na wyzwanie w Studio75
I'm back from my holiday with light and shabby chic card for new challenge at Studio75

Tym razem tematem wyzwania jest bingo.
This  time theme of the challenge is bongo :)
Ja wybrałam środkową linię - Perła - Wycinanka - Sznurek
I have chosen middle line: Pearl - Die Cut - Twine


Użyłam pięknych papierów z kolekcji 'List Miłosny'
I have used absolutely beautiful paper collection 'Love Letter'
Miłego dnia :) 
Have a lovely day!!!

HUGS XX





.

12 comments

  1. Przepiękna,delikatna praca.....

    ReplyDelete
  2. Piękne pastelowe akcenty na tle bieli :-)))

    ReplyDelete
  3. Śliczna... taka subtelna...

    ReplyDelete
  4. Дуже ніжна, та елегантна листівка! Дуже подобається!

    ReplyDelete
  5. What a stunning card!! I love the layers and the gorgeous flowers!! Have a great day :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    ReplyDelete
  6. Piękna! Bardzo delikatna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki :) Anetko chyba wygrałaś moją kartkę na blogu Scrap & Craft, tak mi się wydaje :) wejdz i sprawdz :)

      Delete

Dziękuję za poświęconą chwilę i dobre słowo.
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!