Foamiran Flowers in Deep Colors

hello :)
After busy and tough week I decided to relax with flower making :)
For a change, I made flowers in darker deep colours and I love them!

Po ciężkim tygodniu postanowiłam zrelaksować się ,robiąc kwiatki :)
Dla odmiany zrobiłąm je w ciemniejszych głębokich kolorach i bardzo mi się podobają!
 I used white foamiran and coloured it with dark pink ink and dark blue gelato,
colours mixed nicely while rolling the flowers.

Użyłam białego foamiranu i zabarwiłam ciemno różowym tuszem oraz ciemno niebieską kredką - gelato, kolory cudnie się zmieszały podczas rolowania kwiatków.
 To create this composition I used Rosy Owl dies - Heart Flowers

Do stworzenia caÅ‚ej komozycji użyÅ‚am wykrojnika Rosy Owl - Heart Flowers
For leaves I used olive green foamiran.

Do zrobienia liści użyłam olivkowego foamiranu.
If you make foamiran flowers and would like to share them with us, come & join our FB group:)
Watch my video tutorials for foamiran flowers and cardmaking on my youtube channel:
Let me know if you like them :) Have a lovely day!!!
Dajcie znać czy Wam się podobają, miłego dnia!
HUGS XX




11 comments

  1. Cudowne!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Fantastyczne kolorki!!!

    ReplyDelete
  2. Just beautiful. I follow you and also love your video's and am patiently waiting for my foamiran to arrive in Australia, I can see I will be ordering more...love love love your post.xx[aNNie]

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you so much!!! you will love it I'm sure :)

      Delete
  3. Przepiękne! Czekam na weekend żeby w końcu usiąść i zrobić kwiaty z Twoich wykrojników. Mam je od jakiegoś czasu i brakowało mi czasu, aby ich użyć. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja w końcu może zrobię tutorial na taki bukiecik, też ciągle czasu mało :) dziękuję i pozdrawiam <3

      Delete
  4. Mnie również się podobają :) Ślicznie wyglądają :)

    ReplyDelete
  5. Ja daję znać , że jak tu zaglądam to się depresji nabawię :0 hi,hi,hi ja tez tak chcę , no cuda robisz z tego foamiranu Emilko :)

    ReplyDelete
  6. Pięknie wyglądają.

    ReplyDelete
  7. I love them. Thanks for sharing with us at Fabulous Foamiran xx Jan DT

    ReplyDelete
  8. Kwiaty cudne! Chętnie obejrzałabym tutorial na taki bukiecik :)

    ReplyDelete
  9. Wow ale piękne, cudne kolory !!!

    ReplyDelete

Dziękuję za poświęconą chwilę i dobre słowo.
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!