Foamiran Candle Decoration

hi :) I made this little wreath during my workshop in Ireland.
Not often I am able to make anything while running a class. 

This time we were making foamiran flowers and I was showing step by step and made few flowers.
So I thought I'll decorate the wreath with them.
Then I added few bits and leaves and I had a lovely gift for someone special.

WykonaÅ‚am ten wianuszek podczas mojego warsztatu w Irlandii. Nie czÄ™sto udaje mi siÄ™ cokolwiek zrobić w trakcie prowadzenia warsztatu ale tym razem robiÅ‚yÅ›my foamiranowe kwiaty 
i pokazując krok po kroku jak je wykonać, zroobiłam kilka kwiatków.
Jak już miałam kwiatki to pomyślałam, ze dodam kilka drobiazgów i liście i powstal ten oto prezent dla wyjątkowej osoby.
 Most of the products are from 14 Craft Bar
Więkośc produktów jest z 14 Craft Bar


Thank you so much xx
HUGS
 

  

6 comments

Dziękuję za poświęconą chwilę i dobre słowo.
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!