New Lady E Design Release

True is the release happened a few weeks ago but I didn't have time to publish it here :)
Nowości pojawiły się u mnie już jakiś czas temu ale byłam zbyt zajęta by je tu wrzucić :)
I'm very happy to bring you 5 new sets of Lady E Design cutting dies
Z wielką przyjemnością prezentuję Wam 5 nowych zestawów wykrojników Lady E Design:


So there are 2 new flower sets, leaves, doily and 3D cake! The last one I wanted to make a year ago,
but deciding on the size and few other bits took me longer than I expected.
3D cake when assembled is the perfect size to fit into the exploding box.

A więc mamy tu 2 zestawy kwiatkowe, liście, serwetka i 3D tort! Ten ostatni chciałam zrobić już rok temu, ale zdecydowanie się co do rozmiaru i dopracowanie wszystkiego zajęło mi więcej czasu niż przypuszczałam :D Po złożeniu ten mały torcik idealnie wpasuje się w exploding box.

The doily has a perfect size to be the bottom of your cake or to go on the size of the exploding box.

Serwetka jest tak zrobiona aby idealnie pasowaÅ‚a jako spód waszego tortu, zmieÅ›ci siÄ™ także 
na ściance exploding boxa.

Both sets of flowers contain 4 sizes of dies, 2 with embossing.

Oba zestawy kwiatków zawierajÄ… 2 wykrojniki z czego 2 sÄ… z embossingiem. 


 and of course, leaves! I love leaves and I have never enough leaves
I ostatnie listki! Uwielbiam liście i nidgy nie mam ich za dużo
so this is it from me :) Please visit my fb page, where I have a lot of inspirations and I'm doing facebook lives from time to time, so you can create with me <3

to by było na tyle ode mnie :) Zapraszam Was do polubienia mojej strony na facebooku, gdzie oprócz inspiracji pojawiają się relacje na żywo i możecie tworzyć ze mną <3

HUGS XX
Lady E

1 comment

  1. Świetne wykrojniki. Gratuluję projektów :)

    ReplyDelete

Dziękuję za poświęconą chwilę i dobre słowo.
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!