Car boot haul 3/2020

have you been wondering what I bought on car boot sale today?

 I didn't stay for long as it suddenly started to rain but I managed to get lovely pieces  🥰 
 zastanawialicie się co udało mi się kupić dziś na targu rzeczy używanych? 
beautiful chest of drawers for £35 😏 I'm going to paint it grey, 
4 new plastic containers/trays, 50p each 😯 to keep my craft items, 
 pretty and accurate mug for £1 <3 do you like my findings? :)

Otóż znalazłam cudne szuflady za 35 funtów 😯 zamierzam pomalować je na szaro, 4 bardzo fajne duże plastikowe pojemniki na moje przydasie, nowe w dodatku i pół funta za każdy 😁 i bardzo ładny i pasujący do mnie kubeczek za funcika :) Podobają Wam sie moje znaleziska? 

Can not wait till next week :D already!!! 
już nie mogę doczekać się nastęonej niedzieli!!

HUGS XX

1 comment

Dziękuję za poświęconą chwilę i dobre słowo.
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!