Romantic Mini Album

I love decorating small areas, little pages. Some people find it difficult ut for me the smaller the better. Uwielbiam dekorować maÅ‚e przestrzenie, malutkie strony. Niektórym osobom
ozbobienie niedużych powierzchni sprwia problem, dla mnie im mniejsze tym lepsze.

 To create my album I used products from Lemoncraft Mystery Box - May
and other Lemoncraft pieces

Do zrobienia mojego albumu wykorzystałam produkty z majowego tajemniczego pudełka Lemoncraft
i inne Lemonkowe przydasie.


 I tried to keep each page different but with similar motifs so the whole project is consistent.

Starałam się, aby każda strona była inna, ale z podobnymi motywami, aby cały projekt był spójny.



 The leaf stamp is from Lady E Design Stamp Set #1 - Leaves

Stempel listek pochodzi z zestawu Lady E Design Stamp Set #1 - Leaves








Thanks so much for visiting me :)
HUGS XX

3 comments

Dziękuję za poświęconą chwilę i dobre słowo.
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!